juliaeinarsson

Alla inlägg under maj 2015

Av Julia Einarsson - 25 maj 2015 10:29



   

I helgen var Brian från Backstreet Boys i Stockholm. Han var här och jobbade med en reklamfilm med NetOnNet. Har sett en massa bilder på fans som har träffat honom!

Kul att man bor typ 30 mil från Stockholm!   

Men är jätteglad för dom som har fått chansen att träffa honom   


Sitter just nu och har Svenska lektion! Så vi hörs senare!   



Av Julia Einarsson - 17 maj 2015 18:41

Älskar denna låt! Martin Rolinski har jag lyssnat på sedan 2008, alltså då han var med i BWO! Typ i 7 år har jag lyssnat på honom! ♥  

     

Av Julia Einarsson - 16 maj 2015 19:18

Var lite mer än en månad sedan jag såg denna film/dokumentär i Gävle! Den var sjukt bra! Fick veta mycket mer om Backstreet boys! Älskade den!

Av Julia Einarsson - 16 maj 2015 19:09

Idag, lördag har jag varit på loppis! Sen har jag bara tagit det lugnt! Inte gjort så mycket! Just nu sitter jag och äter godis och kollar på tv!

Av Julia Einarsson - 15 maj 2015 13:57

   

Fredag idag då! image Sitter och lyssnar på musik! Tar det bara lugnt, var nyss en sväng på byn, åkte ner sväng till mamma och pappas jobb. Var på ica och köpte en celsius (apelsin), första gången jag provade den och den var supergod, kommer defenitivt köpa den igen.

Är ledig från skolan idag, var ledig igår också, så långhelg!


Har haft en utbyte från Sydafrika i skolan i 2 veckor, i onsdags var det sista dagen för på torsdag (igår) skulle dom åka till stockholm med våran rektor. Men iallafall har haft jätte roligt dom här 2 veckorna, så i onsdags var det sista dagen vi var med dom, var lite jobbigt att behöva säga hejdå! ♥ Kommer sakna dom grymt mycket! ♥ I höst kommer min klass åka till dom i Sydafrika där dom bor, jag kommer tyvärr inte kunna följa med då jag inte kommer gå kvar..!

Men vi har gjort massa roliga saker, vi var t.ex på järvzoo, vi spelade kubb med dom och besökte svenska fönster arena etc.. :)

 

Från järvzoo :) #björnarna #idunochhennesungar #såsöta  

Av Julia Einarsson - 1 maj 2015 08:29

Älskar seröst loka crush, Päron och Jordgubb! Dom är så goda! ♥♥    

Av Julia Einarsson - 1 maj 2015 08:24

Igår när jag kom hem från skolan så hade mina nya kläder från H&M kommit! Älskar byxorna, så grymt sköna! 

       



Presentation


Hej, kul att du hittade hit :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Mitt motto :)

 

wallpaperx1


Ovido - Quiz & Flashcards