juliaeinarsson

Alla inlägg under april 2015

Av Julia Einarsson - 25 april 2015 09:11

     

Igår efter skolan så kom mamma till Edsbyn och vi gick och köpte skor till mig, hittade även en väska! Vi fick en väska av skolan i början av läsåret men den är så jobbig att bära runt på så köpte en ny istället. 

När jag kom hem fanns det ett "brev" i postlådan! Super Junior D&E The Beat Goes On (Special Edition) hade kommit, så jag cyklade till ica och hämtade den. 

(Omg! Jag fick Eunhyuk photocard xD) Har aldrig fått hans photocard i ett album, har dock ett som jag köpt på eBay men det blir mer speciellt när det kommer i själva albumet!  

Sen också efter mamma och jag kom hem så åt vi, sen efter att pappa kommit hem åkte vi till farmor för att flytta dom sista sakerna till hennes nya lägenhet! Hon flyttade igår till ett äldreboende, inatt var det första natten för henne i  den nya lägenheten! Det var många som var med och hjälpte till, bland annat jag, mamma & pappa. Sen också pappas två bröder (mina farbröder) och deras fruar. Vi kom ditt, farmors gamla lägenhet, halv fyra ungefär. Och efter en och en halv timmes packande så åkte vi till hennes nya lägenhet och började packa upp sakerna, åkte hem typ runt nio tiden igår kväll.


Av Julia Einarsson - 18 april 2015 12:31

Älskar Jönssonligan, har kollat på filmerna sedan jag var liten och kollar på dom än idag!! 

Kollar faktiskt just nu på Jönssonligan Får Guldfeber!

  

Av Julia Einarsson - 18 april 2015 12:27

 

Gjorde scones igår kväll. Dom blev jätte goda!


Av Julia Einarsson - 18 april 2015 12:04

Förra veckan beställde jag Eunhyuk & Donghae nya album The Beat Goes On :D Har varit helt besatt av det albumet, Älskar alla låtar men min favorit är Sweater & Jeans.

Beställde också nya hörlurar som jag fick i posten igår!! Hörlurarna är gryma, väldigt bra ljud!            


Av Julia Einarsson - 9 april 2015 13:56

Lyssnar på Eunhyuk & Donghae nya album! Älskar den, så många bra låtar! Rekommenderar den verkligen! (Om man gillar kpop såklart)

Av Julia Einarsson - 9 april 2015 13:18

     

   

Tjena ;) Har varit ute i solen, kom in nyss! Soligt och varmt :D Satt ute i solen med Mamma en stund! Sitter nu vid datorn och tänkte lyssna på musik en stund! ^^

Av Julia Einarsson - 7 april 2015 13:48

   

Idag bakade jag (med hjälp av mamma) ett bröd (sesambröd) dom vart så goda!

I Söndags fick jag tre kokböcker från Farmor (Hon ska flytta till ett äldre boende och mamma, pappa med flera, hjälper henne att rensa bort saker och flytta skaker upp till hennes nya lägenhet!) Så då tog jag 3 kokböcker som farmor hade. Så i en av kokböckerna, rutiga bakboken, så hittade jag ett recept på bröd, sesambrödet, som jag gjorde idag! 

image

Presentation


Hej, kul att du hittade hit :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Mitt motto :)

 

wallpaperx1


Ovido - Quiz & Flashcards