juliaeinarsson

Alla inlägg under april 2015

Av Julia Einarsson - 7 april 2015 08:59

Anton Ewald & D.J Mirko B.- Higher 

Av Julia Einarsson - 4 april 2015 13:39

Påskafton idag! Brosan och hans familj & Syrran och hennes pojkvän är här och äter påsk lunch/middag ^^ Har nyss ätit och sitter nu och kollar på 'The Boy In The Striped Pyjamas'

Av Julia Einarsson - 2 april 2015 19:02

Verkligen välbehövt nu! Kämpar så hårt i skolan så jag tycker att jag verkligen är värd detta nu! 

Ska väl inte göra något speciellt under lovet! Men måndagen efter lovet, den 13 april, ska jag åka till gävle och kolla på #bsbthemovie show 'em what you're made of :D Längtar så mycket! 


 


Presentation


Hej, kul att du hittade hit :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Mitt motto :)

 

wallpaperx1


Ovido - Quiz & Flashcards