juliaeinarsson

Direktlänk till inlägg 25 april 2015

Lite från igår!

Av Julia Einarsson - 25 april 2015 09:11

     

Igår efter skolan så kom mamma till Edsbyn och vi gick och köpte skor till mig, hittade även en väska! Vi fick en väska av skolan i början av läsåret men den är så jobbig att bära runt på så köpte en ny istället. 

När jag kom hem fanns det ett "brev" i postlådan! Super Junior D&E The Beat Goes On (Special Edition) hade kommit, så jag cyklade till ica och hämtade den. 

(Omg! Jag fick Eunhyuk photocard xD) Har aldrig fått hans photocard i ett album, har dock ett som jag köpt på eBay men det blir mer speciellt när det kommer i själva albumet!  

Sen också efter mamma och jag kom hem så åt vi, sen efter att pappa kommit hem åkte vi till farmor för att flytta dom sista sakerna till hennes nya lägenhet! Hon flyttade igår till ett äldreboende, inatt var det första natten för henne i  den nya lägenheten! Det var många som var med och hjälpte till, bland annat jag, mamma & pappa. Sen också pappas två bröder (mina farbröder) och deras fruar. Vi kom ditt, farmors gamla lägenhet, halv fyra ungefär. Och efter en och en halv timmes packande så åkte vi till hennes nya lägenhet och började packa upp sakerna, åkte hem typ runt nio tiden igår kväll.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Einarsson - 29 juli 2015 17:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1521286288"

Av Julia Einarsson - 26 juli 2015 15:42


Idag fyller min älskade mormor 79 år! Vi har varit och firat henne lite med presenter och tårta! I år 2015 är det också 17 år sedan min morfar dog ( jag var bara 1år gammal då) Fotot nedan är deras bröllopsfoto. Har såklart inget minne av morfar me...

Av Julia Einarsson - 24 juli 2015 14:25


Av Julia Einarsson - 22 juli 2015 19:01

        Har helt tappat intresset för Kpop så idag tog jag beslutet av ta bort mina Kpop affischer och mina kpop album och lagt ner dom i lådor! Jag blev verkligen super nöjd! Satt upp ljusslingan som jag fick av syrran i födelsedagspresent ...

Presentation


Hej, kul att du hittade hit :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Mitt motto :)

 

wallpaperx1


Ovido - Quiz & Flashcards